HTML

Be-néz-tem

Megint be-néz-tem. Régi és új gondolataim írom le ide. Nem egy megszokott naplót szeretnék írni, inkább a világ egy tükörképét szeretném eléd tartani kedves olvasó. Valószínű innen nem fogod megtudni, hogy mit csináltam aznap, de ha jól olvasod, lehet hogy átmegy majd, hogy épp mit éreztem. Gondolj bele; ha csak azt a csodát megéljük, hogy eléd tárul, te mit éreztél volna a helyemben, akkor már megérte itt találkoznunk... Ha érdekes amiket írok, olvass bele a blogregényembe is: http://szivberlet.blogspot.hu

Címkék

1991 (1) 1992 (2) 1993 (3) 1996 (1) 1999 (1) 2000 (1) 2003 (1) 2005 (1) 2007 (3) 2008 (3) 2009 (4) 2011 (3) 2012 (4) 2014 (1) fordítás (2) haiku (1) kalandok (2) kép (1) mese (2) novella (5) vers (21) villamos (2) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2008.02.04. 10:07 Benedic

Így kaptál (fordítás, 2008)

If my house is a mess, excuse me, I didn't feel like cleaning today;
If my hair isn't brushed, forgive me, sometimes I like it that way;
If my shirt's not tucked in, I'm sorry, my style may differ from yours;
If my dishes are piled, I know that, but sometimes I get tired of chores;
If I'm not thin enough to your liking, it won't really matter, it's true;
'Cuz if you're thinking all this about me, just think what I'm thinking of you;
If I slipped I don't mean to offend you, sometimes I get carried away;
If I'm not perfect, overlook it, and love me anyway!

Eljöttél és nincs rend? bocs, ma nem volt kedvem
Kócos ma a hajam? Az, ma így szerettem.
A pólom kint hordom? Jogos, ez nem stílus
Ma se mosogattam? tudod a fáradtság vírus
Nem vagyok épp vékony? Na ez az mit leszarok.
Érts meg mit érzek és ne vesd meg mit adok
Megbotlom, mint mások, ha megfojt az élet
Nem vagyok istennő, csak emberként élek
Szeress kérlek ennek, figyeld szól a lelked
Fogadd el, így kaptál; istenien tökéletlennek

1 komment

Címkék: vers fordítás 2008


A bejegyzés trackback címe:

https://beneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr24324212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemeske 2008.02.04. 18:37:20

magyarul nekem sokkal jobban tetszik :)
süti beállítások módosítása