HTML

Be-néz-tem

Megint be-néz-tem. Régi és új gondolataim írom le ide. Nem egy megszokott naplót szeretnék írni, inkább a világ egy tükörképét szeretném eléd tartani kedves olvasó. Valószínű innen nem fogod megtudni, hogy mit csináltam aznap, de ha jól olvasod, lehet hogy átmegy majd, hogy épp mit éreztem. Gondolj bele; ha csak azt a csodát megéljük, hogy eléd tárul, te mit éreztél volna a helyemben, akkor már megérte itt találkoznunk... Ha érdekes amiket írok, olvass bele a blogregényembe is: http://szivberlet.blogspot.hu

Címkék

1991 (1) 1992 (2) 1993 (3) 1996 (1) 1999 (1) 2000 (1) 2003 (1) 2005 (1) 2007 (3) 2008 (3) 2009 (4) 2011 (3) 2012 (4) 2014 (1) fordítás (2) haiku (1) kalandok (2) kép (1) mese (2) novella (5) vers (21) villamos (2) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2008.02.06. 10:38 Benedic

Elállt a szél (1993)

Elállt a szél,
Látod rohan felénk a nyár.
Már él a rét,
S feléd nyúl ezer virág.
Nem fáj a tél,
A világ elfeledte már.
Lám milliónyi méh viszi porát

Nekem se fáj,
Hisz a múltam elmúlt már.
Előre néz,
Kinek a szerelem szívébe száll.
Aranyló méz,
Az életem ma már,
És boldogan nyelem feléd az út porát.

Egy puha kéz,
Mely kezemhez nyúl.
Nincs bennem félsz,
Csak szívem dobog vadul.
Nem szorítlak én,
Csak ölel két kezem.
Ha van kedved, hát rohanhatsz velem.

Nem sötét az éj,
Hisz jön velünk a hold.
Nem kell hogy félj,
Hogy így a komorság ránk ront.
Közel az ég,
Köszönnek csillagok.
És mindegyik, a szemedben ragyog.

Szólj hozzá!

Címkék: vers 1993


A bejegyzés trackback címe:

https://beneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr44327527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása