HTML

Be-néz-tem

Megint be-néz-tem. Régi és új gondolataim írom le ide. Nem egy megszokott naplót szeretnék írni, inkább a világ egy tükörképét szeretném eléd tartani kedves olvasó. Valószínű innen nem fogod megtudni, hogy mit csináltam aznap, de ha jól olvasod, lehet hogy átmegy majd, hogy épp mit éreztem. Gondolj bele; ha csak azt a csodát megéljük, hogy eléd tárul, te mit éreztél volna a helyemben, akkor már megérte itt találkoznunk... Ha érdekes amiket írok, olvass bele a blogregényembe is: http://szivberlet.blogspot.hu

Címkék

1991 (1) 1992 (2) 1993 (3) 1996 (1) 1999 (1) 2000 (1) 2003 (1) 2005 (1) 2007 (3) 2008 (3) 2009 (4) 2011 (3) 2012 (4) 2014 (1) fordítás (2) haiku (1) kalandok (2) kép (1) mese (2) novella (5) vers (21) villamos (2) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2008.02.08. 22:00 Benedic

Eleven emberek (1993)

Szerelmes vagyok, és ez szörnyű állapot
Hogy ilyenkor milyen vagyok Istenem, jól tudod
Vajon Ő szeret-e  engem, nem tudhatom
De érzem, hogy újra és újra meghódíthatom

Számolgatom, hány nap, talán még egy
Mire forró testem a testéhez érhet
Addig csak egyre növekszik a vágyam
Hogy miden érzékeny pontját újra megtaláljam

Forró csókkal kezdünk, mint ahogy mindig kezdtünk
A külső világot rögtön elfeledjük
A nyakát puszilom az ő keze lent jár
A fenekemen érzem mindkét kezét immár

Csodálatos játék és ez csak a kezdet
Minden zongoraszólamot rögtön elfeledtet
A szám újra a száján jár már
És mindig vissza-visszatér ezen a csodálatos játszmán

Hajamba borzol és én megborzadok
Talán ilyen játékot űznek fent az angyalok?
Miközben nyelvem a mellbimbóját érzi
A kezem már az erdőt és borzasát idézi

Mikor már tudom fokozni nem lehet
Hisz érzem rögtön elélvezek
Gyöngyöző nevetése fülcimpámba remeg
Hirtelen ellop testemtől minden kezet

Megfordulunk, ezután ő van felül
Mellembe harap egyre szemtelenebbül
Magához húz, én némán evezek be
Teste legmélyebb rejtett szegleteibe

Nem szólunk, csak testünk csacsog
Tudom ő is az, én is boldog vagyok
Itt volt még egy este, melyet nem feledhetünk
Összebújunk, hogy együtt hűljön testünk, lelkünk, hevünk…

Szólj hozzá!

Címkék: vers 1993


A bejegyzés trackback címe:

https://beneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr18331816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása