HTML

Be-néz-tem

Megint be-néz-tem. Régi és új gondolataim írom le ide. Nem egy megszokott naplót szeretnék írni, inkább a világ egy tükörképét szeretném eléd tartani kedves olvasó. Valószínű innen nem fogod megtudni, hogy mit csináltam aznap, de ha jól olvasod, lehet hogy átmegy majd, hogy épp mit éreztem. Gondolj bele; ha csak azt a csodát megéljük, hogy eléd tárul, te mit éreztél volna a helyemben, akkor már megérte itt találkoznunk... Ha érdekes amiket írok, olvass bele a blogregényembe is: http://szivberlet.blogspot.hu

Címkék

1991 (1) 1992 (2) 1993 (3) 1996 (1) 1999 (1) 2000 (1) 2003 (1) 2005 (1) 2007 (3) 2008 (3) 2009 (4) 2011 (3) 2012 (4) 2014 (1) fordítás (2) haiku (1) kalandok (2) kép (1) mese (2) novella (5) vers (21) villamos (2) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2012.02.26. 22:55 Benedic

Veled Én (2012 február 18.)

Itt állok veled
a világ tetején
Most senki más nincs,
csak te meg én.

Tudod Angyalom,
Mintha évszázadok óta
Lenne a lelkem
Veled összefonódva

Ez a pár év együtt
Csodával volt tele,
De hitem szerint ez
Csak a történet eleje.

A mosolyodból látom,
Turkálsz a fejemben
Tudod már miért kell épp
Habognom, hebegnem

A célom tehát tudjuk
Meg is teszem nyomban
Elmondom hát szépen
Az okokat sorban.

Az első ok a szemed
Amiért nekem kell
Hogy míg lélegzem
Melletted kelljek fel

A mosolyod a másik
Amiből tudhatom
Hogy ahol Te vagy
Ott van az otthonom

A kezed is imádom.
A simogatásod
Megnyugtat, kisimít
Ellazít, mosolygok.

A szereteted érzem.
Ami nélkül bizony
Akárhogy igyekszünk
A szerelem csak viszony.

De a legszebb az egészben
Hogy hiszünk egymásban
És ettől lettünk jobbak
Ebben a hülye világban

Még sorolhatnám estig
Míg idefagy a lábam
Hogy még honnan tudom
Hogy te vagy társam

De nem húzom tovább
Inkább megkérdem végül:
Nemes Orsolya,
Hozzám jössz feleségül?

Szólj hozzá!

Címkék: vers 2012


A bejegyzés trackback címe:

https://beneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr494212184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása