HTML

Be-néz-tem

Megint be-néz-tem. Régi és új gondolataim írom le ide. Nem egy megszokott naplót szeretnék írni, inkább a világ egy tükörképét szeretném eléd tartani kedves olvasó. Valószínű innen nem fogod megtudni, hogy mit csináltam aznap, de ha jól olvasod, lehet hogy átmegy majd, hogy épp mit éreztem. Gondolj bele; ha csak azt a csodát megéljük, hogy eléd tárul, te mit éreztél volna a helyemben, akkor már megérte itt találkoznunk... Ha érdekes amiket írok, olvass bele a blogregényembe is: http://szivberlet.blogspot.hu

Címkék

1991 (1) 1992 (2) 1993 (3) 1996 (1) 1999 (1) 2000 (1) 2003 (1) 2005 (1) 2007 (3) 2008 (3) 2009 (4) 2011 (3) 2012 (4) 2014 (1) fordítás (2) haiku (1) kalandok (2) kép (1) mese (2) novella (5) vers (21) villamos (2) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2008.02.01. 11:13 Benedic

Szeretlek, kereslek, megtalállak... (2007)

Engem szeress, nem kell mást keress
Én is szeretlek, azért kereslek
Az életem nem ajándékba adom
A tied volt mindig is, tudom...

Légy jobb mint én, bár ez nem nehéz
Tudd, hogy mihez kevés az ész
Hidd és mindig, de mindig tagadd le
Hogy nálam van a bölcsek őrült köve

Nézzünk egymás szemébe úgy
Hogy tudva tudjuk, nincs más kiút.
Ezen két élet össze van fonódva
Csapjuk le, ne ketyegjen a hülye óra

Ha hibázom - mert sokszor ezt teszem
Tőled halljam, hogy az idő végtelen
Hogy még nem ment el az eszem
Hisz kincseket markol két kezem

Légy nekem te a menny és a pokol
(A pokol élőbb, a mennyben béke honol)
Szeretlek, kereslek, megtalállak...
Hiszem, nem csupa szenny ez a század.

3 komment

Címkék: vers 2007


A bejegyzés trackback címe:

https://beneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr10320699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemeske 2008.02.01. 18:30:43

egy völgy alján talált meg először ez a vers....
azóta szép lassan változik minden, a körülmény, az érzés :)
süti beállítások módosítása